Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-09, 13:45   #37
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jævla kjerring! #%&!

Jeg føler med deg. Jeg har jo nettopp kjørt opp, men er tydeligvis født med "road rage".
Jeg legger ikke opp til farlige situasjoner "fordi jeg har rett", jeg har sittet på med slike personer i mitt liv og det har blitt veldig farlig mer enn en gang.
Men jeg pleier å gjøre folk som bryter trafikkreglene oppmerksomme på det de driver med ja Det irriterer meg rett og slett grenseløst at noen mener at de ikke trenger å overholde verken vikeplikt eller andre trafikkregler.

Bruk av horn er jo egentlig ganske strengt regulert og skal kun brukes til å gjøre andre trafikkanter oppmerksomme på farlige situasjoner. F.eks. i går, da noen kom busende inn i en rundkjøring fra høyre(som jeg allerede har kjørt inn i) samtidig med at de snakker i tlf. og opptrer utrolig kjipt og rett og slett trafikkfarlig (for flere enn bare meg), da tuter jeg, viser fingeren og gestikulerer bak rattet osv.