Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-09, 14:05   #40
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jævla kjerring! #%&!

Jeg skjønner heller ikke hva Sitron vil frem til her.

Anyhows: Å tute for annen grunn enn å HINDRE fare, er å bryte trafikkreglene, så å gjøre det fordi andre bryter trafikkreglene blir ganske, ...teit. Men jeg er teit av og til. Jeg rettferdiggjør det med at hvis jeg gjør folk oppmerksomme på at det er livsfarlig å gjøre det de gjør, så forebygger jeg fare, på sikt.

Men jeg skjønner HIs irritasjon, altså, over at den (/&% damen ikke bare kjørte feil, men OGSÅ skjelte ut den som kjørte riktig. Og det er så UTROLIG irriterende å bli skjelt ut i en situasjon der man ikke kan få forklart at det er DEN ANDRE som er dust, og hvorfor.