Sv: Jævla kjerring! #%&!
Opprinnelig lagt inn av Divine, her.
Uansett vær og vind? Når det snør vannrett og det er dritglatt og mørkt, så kan jeg finne på å ligge i 60 i 80-sonen. Jeg kjører til side sånn innimellom for å slippe forbi folk, men problemet er jo ofte at jeg ikke ser hvor ev. avkjørsler er.
Noe som irriterer MEG, er når jeg ligger litt over fartsgrensen, men folk likevel vil ha meg til å kjøre til side for å slippe dem forbi. Hallo, men når jeg kjører i mer enn fartsgrensen, så er det ikke mitt problem at folk på død og liv skal forbi, altså.
Hvis alle mener at 60 er riktig så er det jo ingen som prøver å kjøre forbi heller. Men hvis noen mener at 60 er maks, andre mener 80 går fint og det er lov med 80 så bør man slippe frem folk. Gjør du det så er det jo null problem. Jeg skjønner at noen kan for eksempel ha gråtende unger baki, dårlig nattesyn eller lignende altså. Men da må de slippe frem de som ikke har dette. (Synes jeg).
De som virkelig irriterer er de som setter opp farten på slettene for å liksom være flinke - sånn at bilene bak ikke kommer forbi. Da blir jeg rett og slett sur. Vil man ligge i 60 i svingene så holder man det på sletta så de bak kommer forbi også.
Opprinnelig lagt inn av Embs, her.
Vet du sikkert hvor mye feil speedometeret på bilen din viser? Vi har en bil som viser 10-11 km/t feil når man kjører i 70-80. Jeg hadde hatt bilen en stund før jeg skjønte det (sånne målere ved veien som viser "Din fart" er en fin ting). Jeg hadde fram til da ligget 5-6 km/t over det bilen viste, og jeg endte opp med en litt irritert kø. Bare som tips altså.
Opprinnelig lagt inn av Divine, her.
Har sjekket det, og speedometeret er riktig.
Speedometeret ditt er ikke riktig. Jeg har enda ikke sett en bil noensinne som viser riktig tall. De er justert noe opp alle sammen - for å gi litt margin og å unngå fartsbøter.
|