Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-09, 15:09   #66
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jævla kjerring! #%&!

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det er vel det som er forskjellig da, hvilke svinger man mener man må bremse i. (Jeg vet ikke hvordan du kjører altså, det kan godt være vi kjører helt likt for den del), men jeg er veldig vant til å kjøre på svingete og dårlige veier og det er ikke så ofte man trenger å bremse faktisk, det handler mer om teknikk på hvordan man tar svingen.

Jeg blir hakke gal i hvertfall når jeg kjører bak noen som bremser for hver sving og det ikke er nødvendig. Om jeg signaliserer at jeg vil forbi så bør de slippe meg forbi, det bør ikke være mitt problem at folk er dårlige til å kjøre, da får de ta støyten for det med å stoppe oftere. De får øve seg litt rett og slett.

Men hvordan vet man om det er nødvendig å bremse, da? Rent bortsett fra kjøreferdigheter? Man har jo ikke akkurat god sikt rundt sånne svinger, og det hender seg jo at folk blir kjørt ned langs norske landeveier.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat