Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-09, 18:08   #41
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker dere alltid å ha med førerkortet når dere kjører?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg har det alltid med.

Men egentlig synes jeg det er tull at man skal måtte ha med seg førerkort dersom man har med legitimasjon. Det er fullstendig gammeldags og bak mål at politiet ikke kan sjekke på noen sekunder om det og det personnr har førerkort.

Men jeg har kjørt uten et halvt års tid. Lommeboken min ble stjålet i fjor sommer og jeg fikk midlertidig kjøretillatelse for 3 mnd, og selv om jeg kjørte forbi Biltilsynet hver fredag, tok det veldig lang tid før jeg fikk kjørt innom og bestilt nytt.