Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-09, 08:56   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan dere hjelpe meg med tips til bryllupsgave?

En venninne har giftet seg med en mann jeg ikke kjenner. Jeg kunne ikke komme i bryllupet, så jeg må sende gaven i posten. Hva i all verden skal jeg sende? Det er voksne folk med barn, så de trenger ikke stavmixer liksom. Jeg er mest keen på å kjøpe et smykke til henne, men det er kanskje litt kjipt gjort overfor ham? (Som sagt, jeg kjenner ham ikke, så jeg bryr meg liksom ikke så mye om ham. Men jeg vil jo oppføre meg etter boka da.)

Prisramme ca 500 kr. Noen som har gode idéer?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat