Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-09, 17:57   #93
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare meg?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Scarlett: jeg er jo ingen interiør-ekspert, men har ikke gull-løveføtter og Versace-glam vært på markedet i årevis allerede? Jeg ser ikke for meg at dette blir noen ny trend, annet enn for de som allerede er "fanget" i den gata der.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg sa ingenting! Ingenting!

Men jeg vil bare få påpeke at Scandinavian Cool har vært "ute" lenge, vi har da vært innom bohemian chic (IKKE shabby chic!) og etno chic og lord knows how many chics på veien. Maximalismen var da også for et par år siden, men ikke i en like, øh, glamourøs variant som denne.

Men dette er jo poenget mitt : oh, misforståtte verden: Dette er ikke noe nytt, det er bare det at for den jevne norske husstanden har alle mellomtingene gått mer eller mindre hus forbi. Pun intended. Vi elsker de strenge, kalde formene her oppe. Jeg har ikke koll på alle chicene, som sagt er jeg nesten late majority selv. Men selv jeg har fått med meg at glambingversaillesnoveauriches har vært på full fart i resten av verden i åresvis. Det er derfor jeg synes det er så rart at folk mener dette handler om smak, og ikke en trend som vi - før eller senere - kommer til å ta inn over oss. På vårt norske vis, sikkert, og det blir aldri ganstarap på Tara, men et gullspeil blir det sikkert en gang.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat