Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-09, 21:11   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overbeskytter dere?

Jeg tror jeg havner på err'e så nøye'a-siden av hønemorskalaen; Vi har trehytte fem meter over bakken, jeg blir ikke bekymret om Frøkna bruker halvannen time på skoleveien (hjem, vel og merke), og jeg leker med tanken på å la henne få egen nøkkel og bestemme selv når hun skal gå fra SFO (til tomt hus). (Hun går i andre klasse.)

Hun har fått velge om hun skal bruke votter siden hun var to år gammel, og om hun skal ha ullgenser inni jakken har hun fått bestemme i alle fall siden hun var fem. (Det har alltid funket; hun fryser sjelden og sier alltid fra de få gangene hun gjør det.)

Hvis hun blir kriminell er det i alle fall ikke fordi hun ikke fikk prøve å fryse på fingene som liten.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat