Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-09, 21:36   #14
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overbeskytter dere?

Jeg er nok det de kan kalle overbeskyttende i forhold til bekledning. Poden er 4 og tar på seg det jeg legger fram til ham, og jeg tror ikke jeg orker å snu den trenden.

Ellers tror jeg ikke jeg er så veldig overbeskyttende. Jeg kan sitte med nervøse småsammenbrudd og hjertet langt oppi halsen når han klatrer og slikt, men jeg biter det i meg og oppmuntrer ham når det gjelder slike ting. Pappan derimot er en nervebunt av dimensjoner.
Og det er jo litt fint. For om Poden blir en småslaskete kriminell gangster, så kan jeg jo bare skylde på pappan.