Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-09, 10:52   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 638
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Barn som misjonerer

Da jeg gikk gjennom byen i stad kom en liten gutt på 5-6 år bort til meg, og ville gjerne gi meg en pamflett. Jeg hadde musikk i ørene, og tittet bare briefly på flyeren, men skjønte at det var noe religiøst. Jeg smilte til ham og takket nei, men etterpå så kjente jeg at jeg var så rasende at jeg nesten gråt. Ikke på ham, men på moren hans som helt tydelig oppfordret han til å gå bort til meg.

Hva slags mennesker er det som tar med barna sine på slikt, og ikke bare tar de med, lar de være hovedmisjonæren? Jeg aner ikke hvilken trosretning de representerte, men tenkte i ettertid, er det slik at han må gi bort et visst antall pamfletter for å ha gjort et godt dagsarbeid? For å bli frelst? Hva gjør det i såfall med et lite barn psyke? Hva med de voksne han møter som ikke er høflige, jeg syns det er så utrolig slemt å sette et barn i en slik situasjon.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat