Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-07, 19:48   #13
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg må si at jeg blir litt i tvil når Yssen absolutt må gå ut offentlig med det hele.

Og er det noe jeg IKKE stoler på, så er det VG, Dagbla' og TV2 ...

Jeg er helt enig mht til VG, Dagbladet og TV2, men nå har jeg akkurat sett Yssen uttale seg på TV, så da tror jeg vel forsåvidt at det faktisk er hennes versjon som er presentert i dag. Som jeg skrev over også, har jeg vel en viss tillit til Yssens versjon.

At hun går ut offentlig har jeg stor forståelse for (dvs at hun tørr er jo helt utrolig, men at hun vil kan jeg forstå). Dersom sannheten er noe i nærheten av det Yssen (og hennes tidligere medarbeider/kollega) har uttalt bør dette få følger for Valla .

Hvordan skal man kunne forvente at andre ledere i offentlige og private organisasjoner behandler sine medarbeidere bra, dersom ikke LO(!!!)s leder gjør det.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat