Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-09, 15:12   #22
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nok en spinnoff: hva anser du som overbeskyttende oppførsel og hva er "sunn fornu

Nja, joda, men om man sier man ikke stoler på dem og derfor ikke vil la dem være alene med barnebarna, er det de som vil hevde DET er overbeskyttende, kanskje..?

Aner ikke, jeg stoler sånnsett på mine foreldre og svigerforeldre, tror jeg, men å la ham være alene med dem har likevel ikke vært aktuelt, grunnet geografi, så han kjenner dem ikke så godt heller. Svigerfar finner sånnsett på litt av hvert, som jeg ikke alltid setter pris på, men jeg aksepterer, under teorien om at han har nå fem barn, tre er det bevist har overlevd oppveksten, de to yngste er enda små, men jeg tror også de skal vokse opp som normale folk, så derved går det vel bra. Selv om han insisterer på å være den som introduserer gutten for sjoklade, bak vår rygg (og når jeg ikke sier noe tolker min mann dette som at jeg mener det ikke er noen grunn til å holde tilbake på snop og godterier lenger... før jeg forklarer at det er forskjell på hva jeg aksepterer av besteforelder, og hva vi gjør selv...)