Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-09, 17:43   #6
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg venter og venter ... Boden, igjen

Jeg har ventet i over to uker, og akkurat i sta fikk jeg en mail om at ordren min var returnert!?

Sitat:

Dear Customer

Just a quick note to let you know that we have received the following items, returned from your order

We've now refunded £188.70 to your credit card. It should show fairly quickly on your account, but please allow up to three working days for the refund to be reflected on your statement.

We're sorry you didn't get along with these particular purchases, but while we have your ear, why don't you pop back and take advantage of our no quibbles return policy with something else from the Boden range.

Så etter å ha lurt og telt penger og endelig bestemt meg og deretter ha gledet meg til mine nye skjørt, så var dette resultatet.