Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-09, 20:05   #82
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overbeskytter dere?

Jeg syns du er litt kategorisk her, Mim - om ikke du kjenner Intrigue privat og vet hvorfor det ene barnet eventuelt ikke trenger litt ekstra beskyttelse.

Unger er ulike, tro det eller ei - og i en søskenflokk kan godt en være tøff i trynet og klar for å sendes ut i den store verden i en alder av 6, mens en trenger å backes mer opp, både med tanke på selvbilde, selvtillit og mot.

Selv sender jeg f.eks. ikke min gutt alene til skolen ennå, da han tydelig viser at han ikke er klar for det. Jeg syns ikke jeg overbeskytter ham for det, jeg syns tvert i mot at jeg leser hans signaler og svarer på dem. Når jeg så føler han er trygg nok til å begynne å øve på å gå til skolen på egenhånd, kan han f.eks. først få lov å gå hjem selv i begynnelsen - da gjør det ikke noe om han somler og roter på veien.

Hjelm når han sykler er et must, bilsikring - selvsagt - jeg tar ikke slikt noe med i regnskapet overbeskyttelse.