Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-09, 20:20   #19
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: I dag ringte jeg 112

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg vurderte 02800, men var redd det skulle ta for lang tid dersom de ville fort ut.

Jepp.

Rett etter 02800 ble opprettet ringte jeg dit for å melde en slosskamp, usikker på om det var alvorlig nok til å bruke 112. (Er jo blitt prentet inn at det ikke skal misbrukes osv).

For å si det sånn; etter at gjengen hadde sparket den stakkars fyren sammen, så løp de i min retning (et kvartal unna), der jeg fremdeles stod og ventet på å bli satt over fra 02800 til 112. Aldri har ringelyden føltes så lang. De ganget opp rundt oss, og jeg måtte legge på - uten å nå frem annet enn til damen som satte oss over.

jeg hadde gitt henne alle opplysninger om navn og sted, men da jeg ringte politiet dagen etter for å sjekke, var ikke noe av dette videreformidlet. Så om han som ble liggende i bakgaten hadde dødd av hjerneblødning - så ville aldri noen visst at jeg hadde ringt.

Tankevekkende og veldig ekkelt.