Sv: I dag ringte jeg 112
Signerer glitter jeg 
Har ringt politiet en gang selv. Eller forresten, når jeg tenker meg om var det ikke helt sånn at jeg ringte. Jeg var student i studentby. Det var midt på dagen, og det var et helvetes bråk fra etasjen over. Møbler som ble skjøvet fram og tilbake og en voldsom skriking. Etter en time ringte jeg til Samskipnaden, som sendte en vekter. Han gikk opp, lyttet på døren, kom ned igjen og sa "der går ikke jeg inn!". Så han ringte til politiet. Som kom og tok med seg en fyr det hadde klikket fullstendig for. Snakket med han som ikke ble tatt ned, som kunne fortelle at han som ble tatt med var en kompis, som var på besøk (perm fra militæret) de hadde festet og drukket HB natten før. Så hadde det plutselig klikket for kompisen, som hadde fått der for seg at han hadde fått melding fra høyere makter om å drepe komisen sin. Jadda. Så de hadde stått på hver sin side av et spisebord og skjøvet det mellom seg. Og skreket til hverandre. Derav alt bråket.
Og han var fryktelig glad for at noen hadde ringt noen, slik at han ble reddet ut av situasjonen.
Sist redigert av Milfrid : 13-10-09 kl 21:07.
|