Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-09, 23:42   #94
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overbeskytter dere?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nei, jeg er vel ganske lite overbeskyttende. Bortsett fra i trafikken. De får til tider grafiske detaljer om hva som kan skje om de ikke passer seg for biler, så det er mulig jeg merker dem i sjelen for livet.

Jepp, der er jeg også ganske tydelig av meg. Og fyrstikker/åpen ild. Jeg har vist dem grafiske bilder av brannskader og sånn. Ja, sikkert ikke pedagogisk, men jeg tar bare ikke sjansen på at flammekilder skal oppfattes spennende. Og så er jeg alltid litt bekymret når vi er i nærheten av sjøen, sånn ca halve skoleferien. Selv om begge svømmer. Men brann og trafikk og hav er jo farlig, som i dødelig ikke sant - blåmerker etter knall og fall og klatring og skliing har begge ungene rikelig av og null oppmerksomhet for de for dem også.

Jeg er nok ikke en curlingmamma uansett definisjon tror jeg. Jeg lar dessuten ungene ordne opp i egne konflikter og prøver å lære de andre mødrene å ligge unna når "Tuppen og Lillemor"-intriger dukker opp med jevne mellomrom. Det er ikke alltid lett. :bezzerwizzer:

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat