Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-09, 10:03   #24
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Tootikki mann eller kvinne?

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Øh, whaaaat? Det mølet jeg har sett har minimalt av Studio Ghibli preg, jeg snakker om det som har gått på barnetv på ekstremt dårlige dager. Det største problemet med dem er den enorme avstanden til bøkene og deres innhold.

eg liker veldig godt de animerte barneTV-filmene, men jeg har, som sagt, aldri lest bøkene.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vi så i alle fall Kometen kommer på kino for et par år siden, og den likte jeg godt - den er såklart noe enklere enn boken, men det er jo filmer nesten alltid, og den fulgte handlingen ganske trofast.

J
Kometen kommer har gått både på kino og på barnetv (i flere episoder), og jeg synes den er en fin og underholdende. Det synes ungene også.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat