Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-09, 10:07   #96
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overbeskytter dere?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

rine: Sånn har ikke jeg opfattet begrepet curlingbarn. Jeg mener definisjonen er mer "barn som det blir tilrettelagt for i ekstrem grad" (se for deg kostemenneskene foran curlingkula). Barn som har foreldre som fikser og ordner for dem, ordner sommerjobber, skjeller ut den slemme treneren som har kjeftet på barnet deres, ordner opp i vennekonflikter, sørger for at de får det de ønsker seg. At livets vei er jevn og god å gå på.

Enig i det. Skrev jeg ikke noe om at CB er bortskjemte, da? Burde kanskje presisert bedre, men jeg mente noe a là det du skriver her. Jeg er altså uenig i at curlingbarn er barn som går med hjelm på lekeplassen.
Veldig ofte blir det jo startet tråder på FP der det blir klaget nettopp over den slemme læreren/treneren/ kompisen, men det er tross alt bedre å få ut frustrasjonen på nettet, i stedet for å "act on it" i alle tilfeller. Mener jeg da.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat