Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-09, 11:18   #98
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overbeskytter dere?

Med fare for å stå laglig til for hugg Mim.

Vi har nok alltid passet litt ekstra på storesøster pga nakkeskaden hun fikk ved fødsel. Jeg har hatt skrekksenarioere i hodet om hva som skjer om hun fikk en ekstra smell på nakken ved fall, og fikk advarsler fra fagfolk om dette også. Om hun pga nakken ble tregere motorisk eller pga av vår redsel for nakken at hun ble senere, det kan vi ikke vite 100%. Men vi har tatt valgene på bakgrunn av hva fysio og lege har rådet oss til hele veien. Nå ser det hele til å gå kjempefint, og jeg har blitt mye tøffere på henne vegne. Hun driver med både dans og ski, og jeg tenker ikke mer på det. Men jeg ser at hun var senere ute enn lillesøsteren. Det kan finnes grunner for å overbeskytte, men med en grunn er det vel strengt tatt ikke overbeskyttelese. Omverdenen vil kanskje kunne oppleve det slik, men de ser da heller ikke hele bildet.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat