Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-09, 14:40   #40
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I dag ringte jeg 112

Dette er i grunnen veldig enkelt: hvis man mistenker noe kriminelt, så ringer man politiet. Det er politiets jobb å vurdere om hendelsen er av betydning, ikke publikums. Jeg har samarbeidet en del med politifolk i forbindelse med et prosjekt jeg driver med, og de er veldig klare på at folk alltid bør ringe politiet og melde fra hvis de lurer på om en sak er noe for politiet. Kanskje er det ikke det, men det er det i så fall politiet som er de beste til å vurdere, ikke vedkommende som lurer på om politiet bør varsles.

Siden du oppfattet situasjonen som tvilsom, synes jeg deg var helt rett å ringe.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat