Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-09, 20:51   #6
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan barnehagen vaksinere uten å gi beskjed?

Opprinnelig lagt inn av knøttet, her.

Han var med hjem til to kompiser etter bhg i dag. Mannen min hentet der. Da fortalte de to gutta at de hadde fått vaksine i bhg i dag. Mannen min stussa litt, men tenkte at han misforstod og at de hadde vært hos legen. Så spurte han storebror på vei hjem om han hadde fått det, og da sa han ja. Så fortalte de det til meg, og jeg tenkte at her er det misfortsåelser. Så spurte jeg storebror og da sa han nei. Men så - når jeg skulle legge han og tok av klærne hadde han bomulsdott på armen, ja.. Jeg spurte hvorfor, og da sa han at de voksne sa det var bra, for da blødde det ikke etter stikket...

Jeg ville ringt ped.leder i kveld, og spurt. Hva om han faktisk er vaksinert og får reaksjoner på vaksinen. Da er det viktig at du vet hva han er vaksinert mot/for, og hvilke reaksjoner som kan komme.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat