Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-09, 21:02   #4
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Spørreundersøkelse

Jeg synes julen er koseligst i november, og digger å spise Tante Berthas berlinerkranser og sylte og alt sånt lenge før jul. Jeg avanserer jo når det nærmer seg jul, så jeg går ikke lei. November er litt sånn junky julemat, mens i desember er det pinnekjøtt og hjemmelagete julekaker og sånt. Hvis jeg skal komme gjennom hele buffeten må jeg faktisk begynne såpass tidlig. Julemarsipan og julebrus rører jeg imidlertid ikke, så min sesong er ikke helt igang ennå.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat