Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-09, 22:14   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ajour med klesvasken

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Nå sporer jeg litt av, men likevel. Nattbleien ja....Storebror har også den - og den er tørr hver natt...men de gangene vil prøver oss på å kutte ut bleien slår det ikke feil at han tisser....Han ber selv om bleiene han da...men merkelige greier altså

Vi har ikke prøvd uten enda, men her er også nattbleien tørr. Men han er så bekymret for alt. "Enn hvis jeg tisser da?" Enn hvis madrassen blir våt?" "Enn hvis jeg våkner og skal på do, men ikke rekker meg fram?" osv. Så vi drøyer det. Har spurt ham noen ganger når det passer sånn, om han vil legge seg uten, men enda er det visst uaktuelt.
Han pleier å bruke lang tid på å venne seg til forandringer, så jeg regner med han venner seg på tanken etter hvert.
Jeg føler ikke at det er noe hast enda.