Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-09, 08:47   #16
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ajour med klesvasken

Ajour? Det blir jeg ikke.

Målet mitt er litt annerledes, jeg vil gjerne kunne bruke badekaret igjen! I dag er badekaret vårt brukt som skittentøyskurv... me den ordinære kurven midt oppi...

Til forklaring, så har vi ikke helt sååååå mye klesvask liggende da, men vi må vaske overmadrassen til senga vår, og den er liskom "litt" større enn skittentøyskurven, så den ble lagt i badekaret, og derved så ble merkelig nok hele badekaret akseptert som "da kaster vi det dit", hvilket er litt irriterende siden den overmadrassen er så stor at den må vaskes I badekaret, da maskina ikke takler så stort. Men det blir jo ikke gjort så lenge det er annen klesvask der også.

Og jeg vil bade!

Planen er derfor intens klesvask, så jeg kommer ned til den overmadrassen, vaske overmadrassen, og så BAAAAAADE!

(Om vi da glatt ignorerer at avløpet fra maskina lekker, slik at jeg har 2-3 håndklær i omløp til å fange opp fukt, i påvente av at vi får besøk av noen som kan hjelpe mannen å ta trommelen ned fra vaskemaskina og fikse dette, for det ble ikke bra når han bare prøvde å snike inn hånden og fikse. Problemet opsptår ca en gang i året, da avløpet som består av en serie med slanger og ventiler og div annet, går tett av lo og sånn... og vi altså har trommelen oppå maskina i et lite avlukke på badet som er ca 10 cm bredere enn maskinene, og noen cm av det går bort til vanntilførsel inn...)

Nevnte jeg at drømmen når vi engang flytter er et VASKEROM? Der avløpet fra vaskemaskina skal være lett tilgjengelig, og ha et lite "lofilter" som jeg kan tømme en gang i mnd uten å demontere avløpet, uten å skrape huda av fingrene til min mann for å skru det opp, og uten å trenge besøk av noen som kan hjelpe oss å ta ned trommelen? (For nevte jeg at grunnet badekarets plassering i forhodl til disse to, er der ikke plass til å snu seg til på en slik måte at han kaln klare å løfte den ned alene, og at han ikke toler nok på mine sveklingearmer til å klare det heller, da man får noe ugusntige arbeidsstillinger?)

Nevte jeg at jeg drømmer om å flytte? Ajour med klesvasken? Nei, men kanskje komme litt nærmere...