Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-09, 10:25   #5
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Erfaringer med base-barnehager

Jeg er ped.leder i barnehage, men jobber selv i en bhg som har tradisjonelle avdelinger. Jeg synes ikke det er så mange fordeler med baser, annet enn det økonomiske aspektet. Jeg ønsker ikke å jobbe i en basebhg, og jeg har heller ikke mine egne barn i en basebhg. A4 barn har det nok fint i en basebhg. Barn med spesielle behov i ulike grader synes jeg ikke profiterer på å gå i basebhg.
Utsagnet mitt er basert på egne erfaringer, samt at jeg kjenner flere som både jobber og har barn i basebarnehage. Fagmiljøet innenfor barnehager har jeg heller aldri sett har uttalt noe spesielt positivt i forhold til denne organiseringsmodellen mtp på barna som går der.