Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-09, 10:42   #107
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan barnehagen vaksinere uten å gi beskjed?

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Joa, jeg kan være enig i at enkeltpersoner i både helsevesen og i barnehagen (og overalt ellers i samfunnet), kan finne på tilsynelatende umulige ting. Men for at en massevaksinasjon skulle kunne skje på den måten i en barnehage, så måtte jo et helt knippe mennesker logge av, overse regler og lovverk, og i tillegg miste Sunn Fornuft () samtidig, og det er etter min menig helt usannsynlig.

(..Ikke det at det aldri har skjedd før i historien, men likevel mener jeg nå dette da.)

Occam's Razor er svært anvendbart som småbarnsforelder ja.

Min sønn kunne fortelle at de hadde vært på tur i går til Japan, og at han ikke hadde hatt lue på. Da er det lett å skjønne at både luedelen og Japanbesøket er neppe en objektiv sannhet. Om han hadde fortalt at de hadde vært på tur til andedammen i nærheten og at han ikke hadde lue på, så måtte jeg ha spurt barnehagepersonellet om det stemte at han sprang rundt uten lue. Jeg burde likevel vente med raseriet til jeg hadde fått snakket med dem.