Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-09, 00:18   #14
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shop.lego.com sender nå til Norge

Dette var svært overraskende, men gode nyheter (og det er helt nytt jeg sjekket for et par uker siden). Jeg hadde strangt tatt innstilt meg på at LEGO Norge bare skulle fortsette å lyve om at bestilling her snart ville være mulig, slik de bevisst har gjort hver gang de har blitt spurt i snart 10 år. Prisene er relativt høye da; over 50% høyere enn i USA for en del av de relativt dyre settene jeg kunne være interessert i til meg selv. (og da har jeg naturligivs lagt på 25% mva. på prisen i USA før jeg sammenligner). Men på den positive siden så har de en god del sett som ikke vanligivs er lett å finne i butikken i Norge tilgjengelig; Star Wars Ultimate Collector Series for eksempel. Og de sier under «Pricing Policy» at «Pricing includes appropriate VAT.», så skatter og avgifter er inkludert ja.

Ben "proud owner of a 10178 (still in box)" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat