Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-09, 10:49   #53
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Antall besøkende på profilsiden

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

884. Det er nok meg alt sammen, som har en lei tendens til å trykke feil når jeg surfer på FP fra iphonen. Det er eneste gangene jeg er på folks profilsider - jeg bommer på tråden og treffer avataren i stedet.

Nei, jeg er ganske sikker på at egne besøk ikke teller. aC og jeg hadde en fjasete konkurranse om flest profiltreff for en tid tilbake da vi oppdaget at vi lå veldig likt, og jeg prøvde å jukse så godt jeg kunne – trykking på egen profil gikk ikke. (Men refresh på andres profil funker altså finfint, så da gikk jeg for et knusende tap i stedet, hihi.)

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat