Sv: Kjendiser
Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.
Jeg går rett bort og ber om autograf. 

Jeg skjønner ikke at de jeg har pratet med en hel kveld er kjendiser før noen forteller meg det etterpå, så jeg oppfører meg akkurat som vanlig. 
Kirsebær: "bla, bla, blablabla, Det er mulig du har nevnt det tidligere i kveld, altså, men hva driver du med igjen ? Jeg har ikke fått det med meg. "
Kjent person: " hm... Vel, jeg spiller litt fotball da. Enn du?"
Kirsebær: "Nå har jeg akkurat skiftet jobb og skravle, skravle, bla, bla. Haha, men du, er du også en av dem som skal dra fram historier om hvor utrolig god du var på fotballbanen som ung, men at desverre ditt og desverre datt så måtte du legge fotballskoene på hylla? Stort sett alle jeg kjenner som spiller fotball i voksen alder har en slik historie. Ha, ha, ha, ha!"
Kjent person: " Jeg kjenner til en del av de typene jeg også, men nei, jeg er ikke en av dem. "
Også snakket vi videre om musikk og film og slike viktige ting. Det var altså en fotballspiller som jeg virkelig, virkelig burde vite hvem var. Men jeg er helt fotballanalfabet. 
Hadde jeg møtt noen og vært det bevisst tror jeg jeg hadde oppført meg litt annerledes enn vanlig, for jeg hadde vært redd for å framstå som for kald, for hyper, for ditt eller for datt.