Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-09, 12:00   #8
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Befolke hele verden alene?

Nå vet jeg i hvilket miljø du har ferdes (og der sitter de teite kommentarene løst ) og jeg fikk tilsvarende bemerkninger da vi fikk lillesøster. Jeg tror folk forsøker å være morsom og jeg tror mange slenger på en (teit) kommentar kun for å si noe og fordi "det er sånn som alle sier".

Da lillesøster var 4 dager var jeg på trilletur og møtte naboen. Naboen kikket ned i vognen, skrøt av viduneret og kom til slutt med et "Men nå er dere vel ferdige?" Jeg var heldigvis kjapp i kjeften og svarte kjekt at "Vi får se hvordan det går. Jeg lå på enerom på hotellet og mannen lå der sammen med meg og en vet jo aldri hva en helg på hotell kan resultere i. "

007 er ikke aktiv   Svar med sitat