Sv: Farga juletrelys
Vi har, men de er innkjøpt på nittitallet ja, hadde de liggende i mange år før jeg fikk eget juletre, min bror kom over, og kjøpte inn, juletrelys med 16 pærer, og 4 pakker med ekstrapærer, til både meg og ham. For vi hadde jo farga lys i vår barndom, men det var ikke å oppdrive i årevis, så når han fant, så kjøpte han først, og informerte meg etterpå, om at han hadde kjøpt til meg.
Tror vi fant farga ekstrapærer for noen år siden. Men, det er dessverre ikke direkte lett å oppdrive, så lykke til i jakten, det blir nok noe lettere nærmere jul da, men... (Mine er kjøpt på obs, så vidt jeg vet. Men ekstrapærer fant vi på en lysbutikk for noen år siden. Vi kjøpte et kjede med små fargede lys, og mange ekstrpærer også vi da, og har vel muligens et sett med hvite lys også (usikker på det) Men juletre? Det har vi ikke hatt på noen år, vi reiser vekk senest 23 og kommer tilbake over nyttår, så det har ikke blitt prioritert. Usikker i år, men fom neste år MÅ vi, sier jeg. Da skjønner guttungen litt mer. Og da blir det FARGER ja