Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-09, 19:19   #52
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Befolke hele verden alene?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hva tenker dere om slike kommentarer? Jeg tror ikke folk flest går inn for å være slem, men tror de selv at kommentarer av denne sorten er hyggelige?

Jeg tenker vel mitt om de aller fleste kommentarer og flirer heftig av hvilke vrange svar jeg kan klare å smelle tilbake. Min favoritt er de som påpeker til meg at de kun vil ha to barn fordi "man jo skal ta vare på dem også". Og det betyr?

Forresten, min favoritt var svigermors svar da vi fortalte at vi ventet nummer tre: "Hvorfor det? Dere har jo allerede en gutt og ei jente?"

Folk sier de rareste ting, jeg har sluttet å bli såret og velger heller å more meg på deres bekostning.

Ja, og gratla med treern!