Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-09, 22:42   #27
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sex og singelliv

1. Jeg har vært ordentlig voksen og singel (dog barnløs). Da har man sex med folk ettersom det passer. Ikke nødvendigvis bare med folk du har tenkt til å innlede forhold til. Jeg fikk i sin tid et solid hore-stempel på NM; uten at jeg på noen måte føler at det passer på meg.

2. Jeg tror det mer avhenger av personlighet enn kjønn. Jeg kjenner både menn og kvinner i begge kategorier.

3. Jeg finner både single menn og kvinner som skryter av ONS i helgen ganske smakløst. Jeg pleier ikke å skryte spesielt mye av min egen sex heller, og synes egentlig sex ikke er et tema med mindre man er VELDIG gode venner (eller på nettfora ).