Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-09, 23:09   #35
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sex og singelliv

1: Jeg tror det er mest vanlig å ikke ha sex før man finner/treffer noen som man kan vurdere som framtidige partner.

2a: Nei, jeg tror ikke det.
2b: Nei, jeg tror ikke det.
3: Jeg tenker ikke ulikt om det. Generelt vil jeg si at jeg opplever mye høyere toleranse i forhold til det å ha mer eller mindre tilfeldige seksualpartnere nå sammenlignet med da jeg var yngre. Om det skyldes økt toleranse med alderen, om det har med miljø å gjøre eller om det har med samfunnsutviklingen å gjøre, vet jeg ikke. Jeg er ikke ukjent med teorien om at at det er forskjell i synet mange seksualpartnere hos kvinner og menn, men jeg har egentlig aldri merket meg denne forskjellen "der ute".

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat