Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-09, 10:53   #7
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man se om en katt er drektig?

Etter ca en mnd vil man kunne magen har vokst en del.Og man vil kunne kjenne kattungene inne i magen. De sparker jo også og man kan se bevegelse utenpå magen også etter rundt en mnd. Det kan gå bra å få kattunger allerede nå, men de fleste veterinærer er klare på at katter under 1 år er umodne i bekkenet. Vår katt fikk kattunger da hun var 9 mnd gammel. Det gikk bra, men hun måtte har hjelp for å få kattungene ut. Hadde jeg ikke vært hjemme, så hadde katten strøket med. Og jeg hadde telefonkontakt med veterinær. Det endte godt heldigvis og hun var en god mamma for kattungene. Katter er drektige i 60-65 dager.

Jeg vil jo også tro at veterinæren kan ta ultralyd for å se om det er kattunger der, og om dere ikke ønsker kattunger så ville jeg bare sterilisert katten med det samme.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat