Tråd: "Sjette sans"
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-09, 12:45   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Sjette sans"

Opprinnelig lagt inn av Arona, her.

Lurer litt på hva folk mener om dette emnet. Litt vanskelig å finne riktig ord, men hva tenker du eller tror om ånder/energier/hjelpere, medium, klarsynte, healing osv... Avviser du det som tull og fanterier med en gang? Er du skeptiker? Tror du på det? Har du evner selv, eller kjenner noen som har det?

Var på alternativmessa i helga, og sitter undrende tilbake...

Jeg tror det meste som skjer kan forklares. Så jeg tror ikke på uforklarlige fenomener i så måte.
Jeg tror noen mennesker har en bedre utviklet intuisjon og signalforståelse enn andre. At noen kan spå/lese om fremtiden utover logisk tenking, tror jeg ikke på.

Akkurat nå om dagen sliter jeg litt med å akseptere at en god venn mener å ha pratet med en død person via en dame med synske evner. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal verken reagere eller respondere.
Jeg syns mennesker som mener de kan spå om framtiden bør holde disse spådommene for seg selv, og mennesker som mener de kan formidle kontakt med de døde burde i hvertfall holde seg til sine egne døde.

Mennesker som oppsøker noen for å få pratet med døde eller bli spådd om framtiden har gjerne et slikt forhold til det at de lar seg påvirke av det som kommer fram.