Tråd: "Sjette sans"
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-09, 12:49   #6
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Sjette sans"

Opprinnelig lagt inn av Arona, her.

Lurer litt på hva folk mener om dette emnet. Litt vanskelig å finne riktig ord, men hva tenker du eller tror om ånder/energier/hjelpere, medium, klarsynte, healing osv... Avviser du det som tull og fanterier med en gang? Er du skeptiker? Tror du på det? Har du evner selv, eller kjenner noen som har det?

Var på alternativmessa i helga, og sitter undrende tilbake...

Jeg har aldri sett noe medium være imponerende uten at det har vært juks eller klipping inn i bildet. Om man ser på råfilm av Lisa Williams (som er temmelig poppis for tiden) så er hun en temmelig dårlig cold-reader.

Jeg anser det som en sær form for religion og på samme måte som at katolikker ser jomfru Maria i ketchupflekker og vafler, så trengs det i utgangspunktet en vilje til å tro på slikt for å la seg forbløffe.

Jeg har vært på alternativmessen flere ganger og er også temmelig undrende etterpå, men jeg tror jeg undrer meg over andre ting enn den gjengse NewAger egentlig.