Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-09, 13:57   #75
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det veldig stille her om dagen?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Dette er et typisk innlegg som irriterer meg.

Syt, syt, syt - men gjøre noe med det? Se, nei det vil vi ikke.

Et forum er summen av alle brukerne og deres tanker og meninger og tjohei. Om alle bare skal sitte og vente på å bli underholdt, så blir det stille.

Og slutt med den der blogg-sutringen. Det er ikke pent.

Jeg synes i grunn det ikke er så pent å latterliggjøre (og sutreputre over) de som måtte synes bloggene virker tappende for den åpne delen av forumet heller jeg da. Som du sier er forumet summen av ens brukere, og jeg synes forsåvidt det kan være greit at alt kommer på bordet - framfor mumling i hjørnene. Eller at aktive FP-folk forsvinner. Det er ikke slik at de med flest meldinger og mest aktivitet nødvendigvis befinner seg i bloggorama. Jeg liker bloggorama, men tror at vi som faktisk har tilgang på en god del blogger lett kan bli litt blinde. Fordi vi kanskje ikke klarer å sette oss helt inn i hvordan det er for de som ikke har det, og som kanskje nettopp derfor i større grad legger merke til at aktiviteten i den åpne delen av forumet har endret seg.