Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-09, 14:19   #80
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det veldig stille her om dagen?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes det er litt dårlig gjort å dra inn det at Ru er modde fordi du ikke liker innlegget hennes. (At du ikke liker innlegget hennes, synes jeg derimot er helt greit. Det skulle bare mangle. )

Jeg sikter ikke til Ru sitt innlegg spesielt her, og jeg har vel aldri sagt at jeg ikke liker innlegget hennes? Ru må få lov til å mene og skrive akkurat hva hun vil. Jeg uttrykker uenighet, og påpeker at jeg også synes at hun også framstår sutrete. Når jeg sikter til forumledelsen så snakker jeg om summen av de diskusjonene som har vært, hvor jeg har inntrykk av at mange som også sitter i forumledelsen går veldig i forsvar (jeg husker ikke hvem som har svart med "moderatisk hilsen" eller ikke, men jeg vil tro at moderatorene og administratorer som deltar i debatten ikke plutselig skifter mening når de entrer moddeforumet), og hvor det blir litt sånne halvirriterte svar om at man må ta ansvar selv, at man får ta skylda sjøl hvis man ikke tør mase på folk angående tilgang osv. Som svar på at folk ærlig uttrykker hvordan de opplever forumet. Med dette mener jeg ikke å si at noen har rett, og noen tar feil. Jeg synes bare diskusjonen blir unødvendig polarisert. Selv befinner jeg meg litt sånn midt i mellom tror jeg.

Sist redigert av Irma : 19-10-09 kl 14:25.
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat