Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-09, 14:46   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et "lite" eller "stort" liv, og trives du med å ha det slik?

Jeg har nok et typisk "lite" liv, og beveger meg i små sirkler. Nå kjenner jeg for så vidt ganske mange mennesker, men jeg har (eller tar meg) ikke tid til å treffe så mange jevnlig lenger, dessverre.

Etter at jeg fikk barn (hvilket for øvrig er en setning jeg sier og tenker mye oftere enn jeg hadde trodd) kjenner jeg at enhver forstyrrelse av hverdagsrutinene er en liten belastning. De to-tre timene med nettsurfing, skriving, trening og lesing om kvelden etter at barna har lagt seg, er veldig verdifulle nå for tida. Og søvnen! Jeg tenker at det nok gradvis blir en endring i retning av et mer utadvendt liv igjen etter hvert.