Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-07, 11:43   #11
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har dere i matpakken til bhg.-barna?

Ztjerna får med brødskiver med variert brød (hjemmebakt grovbrød, chillibrød og pestobrød, polarbrød, grove pitabrød, grove rundstykker, diverse knekkebrød etc.etc) og kjedelig pålegg (smøreost). Innimellom baker jeg grove grønnsaksmuffins og nokså ofte lager jeg grove biolavafler, rislapper eller grove gulrotvafler. Det er superpopulært.

På de dagene det ikke er varm mat i barnehagen sender jeg ofte med middagsrester (pasta med fiskepinner/fiskekaker/skinke/pølse og grønnsaker) eller grove pannekaker med pålegg, pastasalat, omelett (gjerne stekt i pepperkakeform for morsom fasong) eller grove pizzasnurrer fra fryseren.

For tiden er "vi" inne i en kresen periode så da begrenser utvalget seg noe.

I tillegg sender jeg alltid med litt tørket eller fersk oppskjært frukt. De får frukt barnehagen, men jeg vet ikke hvor nøye de er med å gi det hver dag. Om han har med yoghurt sender jeg alltid med usukret musli til å ha oppi slik at den blir sunnere og metter mer.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat