Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-09, 01:30   #20
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge damer og utvikling

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Aktuelt tema, i og med at jeg har en snart 16-åring (gutt).

1. Begynner med sminke 7. klasse
2. Får kjæreste som inkluderer mer enn å holde hendene 13-14 år
3. Kliner og stikker tungene sine langt ned i halsen på kjæresten 13-14
4. Har samleie Over 16
5. Får ha kjæresten på overnatting og får da dele seng/rom Her synes jeg forholdets varighet er vel så viktig som alder. Jeg er ikke interessert i å ha nye ungdommer til frokost helg etter helg, så forholdet bør ha vart en stund før jeg/vi tillater overnatting. Før 16 er uaktuelt, før 18 er også tidlig.
6. Eksperimenterer med alkohol Her følger jeg norsk lov: 18 år.
7. Ta kjæresten med i familieselskap Også her ville jeg sett an forholdets varighet. Om en kjæreste skal bli introdusert for og involvert i (stor)familien, bør forholdet ha vart en stund og være over fjortisstadiet.

signerer denne i sin helhet.