Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-09, 09:23   #2
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kort eller kontant??

Ja, du MÅ ha med reiseforsikringsbevis og du MÅ også ha med Europeisk helsekort. Tro meg, begge deler er et must! Jeg ble akutt syk på ferie i utlandet for noen få uker siden og hadde selvsagt glemt det europeiske helsekortet. Det endte med at vi måtte forskuttere 2500 Euro for at jeg skulle få livsnødvendig behandling! Det hadde vi sluppet om jeg hadde hatt med meg kortet. Det hjalp ikke med bare reiseforsikringskortet.

Jeg ville ikke tatt ut Euro. Vi betaler iallefall alltid med Visa i utlandet. Tar ut penger i minibank porsjonsvis slik at vi slipper å gå rundt med mye kontanter. Det koster litt i gebyr, men ikke veldig mye. Det er iallefall slik i de landene jeg besøker ofte (bl.a. Tyskland).

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat