Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-09, 09:24   #62
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Synes du dette er frekt?

Carrera, jeg har sittet lenge og tenkt frem og tilbake, og jeg forstår egentlig innerst inne, hvorfor dette er frekt. Om man spør på en ordentlig måte, og legger vekt på at det KUN er et forslag, og at et nei selvsagt blir respektert. Det er jo en praktisk måte å løse et problem på. Man sparer jo til og med miljøet. Men som sagt, jeg ville aldri klart å spørre, fordi jeg har en sperre mot slikt, og livredd for å være frekk og trå over streken. Og jeg ser jo at mange er av samme oppfatning.

Men når jeg sitter og tenker grundig gjennom det, så blir jeg usikker. Er det virkelig frekt å stille et høflig spørsmål? Jeg blir ikke enig med meg selv rett og slett. Min første tanke var at dette er frekt, men når jeg tenker meg veldig om, så er det ikke frekt.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat