Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-09, 10:31   #33
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Unge damer og utvikling

1. Begynner med sminke - På ungdomsskolen, altså ca 13 år
2. Får kjæreste som inkluderer mer enn å holde hendene- 13-14 år
3. Kliner og stikker tungene sine langt ned i halsen på kjæresten - Yæk. helst over 16, og helst utenfor min synsvidde. Fikk problemer av å se min 12 åring og hennes kjæreste sitte tett i tett og flette hender, så jeg tror jeg hadde kastet opp om jeg skulle sett dem kline som beskrevet.
4. Har samleie- over 16 år, aller helst nærmere 18.
5. Får ha kjæresten på overnatting og får da dele seng/rom -kommer an på situasjonen, hvor lenge de har vært sammen osv - men 17-18 årsalderen er vel ganske naturlig tror jeg.
6. Eksperimenterer med alkohol - over 18 år!
7. Ta kjæresten med i familieselskap - spøsr hvilken type familieselskap, arrangerer jeg så er det jo greit om de har vært sammen noen mnd, men er det hos andre i familien så tror jeg at jeg har andre grenser. Uten at jeg har kommet til det punktet ennå, og dermed ikke føler at jeg kan svare ordentlig.