Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-09, 11:15   #34
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge damer og utvikling

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg aner ikke. Men jeg må innrømme at jeg er skremt over snuppa. Hun stiller gjerne fullsminket når hun skal i bursdagsselskap (hun har sneket seg unna og sminket seg; hun får ikke lov). Og hun var litt lettere oppgitt over at jeg ikke skjønte at hun kysset kjæresten sin: "Det er sånn kjærester gjør, mamma!"

Hun er 4 år.

Oj, jeg skjønner deg godt på akkurat den. Storebror er like gammel - han og hans 5 jentevenner som han henger sammen med hele tiden er nemlig "bare venner" - selv om xxxx vil være kjæresten hans.

Jeg synes det er vanskelig å bastant uttale seg om slikt. De skal iallefall holde seg innenfor hva lover og regler angår, tenker jeg.

Litt usikker på hva som defineres som "annet enn å holde hender" - i og med at råklining er et eget punkt. Petting, nussing? Lite hører til før etter "Konfirmasjonsalder" iallefall.