Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-09, 13:29   #8
vmapo
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2009
vmapo er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: Må si jeg blir litt bekymret

Opprinnelig lagt inn av Pusurkine, her.

Sånn innklegg er jo informative, hva iallverdebn er vitsen med å kludre til den allerede kompliserte informasjonen rundt dette?

Jeg prøver bare å få så mange som mulig til å se alle sider av informasjonen rundt denne influensaen og vaksinasjoner.
Ikke bare det som mediaen og Vaksineselskapene vil at du skal vite.
Det finnes mange linker til mye gode informasjon om hvorfor man ikke burde ta vaksinasjonen i den facebook gruppen.
På lik linje som det finnes masse lenker til gode informasjon om hvorfor man burde ta vaksinasjonen i avisene.

Jeg kan også si at det som fikk meg til å ta det endelig beslutningen for å ikke la barnet vaksineres er at alle som kjøper vaksinasjonen må godta at leggemiddel selskapet avskriver seg alt ansvar dersom vaksinasjonen skulle ha et skaddende bieffekt eller ikke fungere i det hele tatt.
Hvis dem ikke kan ta ansvar for skaddende bieffekt/defekt produkt hvordan kan jeg da stole på dem når de sier at det er "helt trygg"?

Er det ikke slik at alle produsenter som produserer noe som helst skal ta ansvar for defekte/helseskadelig produkter?

Takk for velkomsten forestten, pippimamma

vmapo er ikke aktiv   Svar med sitat