Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-09, 16:14   #26
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff av unge damer ...

[quote=Maimor;1884743]Hvor gammel var du selv når følgende punkter ble aktuelle:[quote]

1. Begynte med sminke. Si det? Ungdomsskolen? Rundt 13 år.
2. Kline og stikke tungene sine langt ned i halsen på kjæresten. Nå hadde jeg min første kjæreste-kjæreste i en alder av 18 år, før det var det bare snakk om litt tilfeldig klining her og der, og det begynte jeg vel med i 14-15 års alderen.
3. Tafsing Tafsing? Kult ord Tafsing var vel også i 14-15 års alderen.
4. Hadde samleie Jomfru til jeg var 18, gitt. Hard to get, not hard to want Sparte meg egentlig til "den rette", men ofret sparegrisen for å peke nese til ei som stakk av med kjæresten min. Det var lite minneverdig, med vekt på lite
5. Overnattet sammen med kjæresten 18. Siden jeg ikke hadde noen kjæreste før det.
6. Eksperimenterte med alkohol Skal vi se. Det var vel ca 8. klasse på ungdomsskolen, det (jeg er et godt eksempel på at man kan være full og fremdeles beholde buksene på )
7. Hadde med/var med kjæresten i familieselskap. Første kjæresten var det aldri noen som fikk treffe, andre kjæresten ble rimelig fort en del av familien iom at vi flyttet sammen etter et halvt år. Første familiedrama delte vi som 19-åringer

Konklusjon: Jeg håper at ungene mine blir like dydige som moren sin og ikke hopper i seng med hvem som helst. Men kanskje ikke at de finner Kjærligheten i like ung alder som meg. Det kan jo kanskje være kjekt å høste litt flere mannerfaringer enn det jeg gjorde. På den andre siden så håper jeg jo at de er like heldige som meg og finner Kjærligheten. Jeg er jo godt fornøyd med han jeg deler avis med, men det kunne jo vært kjekt å med litt utvidet erfaring. Som jeg nok er alt for trofast til å skaffe meg, så det toget er nok gått for min del