Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-09, 20:34   #57
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Må si jeg blir litt bekymret (influensa)

vmapo: Du ber oss om å sjekke flere kilder, og ikke nødvendigvis stole blindt på Folkehelseinstituttet. Ut fra din argumentasjon virker det som om du mener at alle som anbefaler vaksine er i beste fall ukritiske til kilder, i verste fall kjøpt og betalt eller hjernevasket av myndigheter og legemiddelindustrien. Har det slått deg at man kan ha tatt sine vurderinger, og faktisk kommet til at FHI har den beste kunnskapen om temaet? Man trenger da ikke være uselvstendig og ukritisk av den grunn?

Jeg kommer etter all sannsynlighet til å vaksinere meg. Delvis fordi jeg tilhører risikogruppen, men aller mest i solidaritet med de som ikke kan få vaksinen. Som Skvetten sier, det er et kollektivt ansvar som samfunnet bør ta. På denne måten kan man unngå store grupper med smittede og døde.